سفارش انجام‌ تحقیق دانشجویی و مقاله مروری با موضوع رشته زیست شناسی

سفارش انجام‌ تحقیق دانشجویی و مقاله مروری با موضوع رشته زیست شناسی در موسسه تحقیقاتی علمی و پژوهشی آوا انجام شد.

نمونه ثبت شده سفارش تحقیق دانشجویی توسط مشتری :

سلام وقتتون بخير
ميخواستم سفارش يك مقاله مروري زيست شناسي بدم كه حداقل از ١٠ منابع استفاده كنند و اينكه تا جمعه ميخواستم اماده بشه لطفا براي ثبت سفارش تحقیق دانشجویی و اينكه آيا تحويل تا روز جمعه امكانش هست يا خير من رو راهنمايي بفرمائيد.بايد مقاله مروري(review article) باشه در حد استانداردهاي مقالات مروري منابعش ١٠ تا باشه حداقل در قالب ورد باشه.

بله فقط اينكه موضوعش Synthetic biology هست.

و اينكه منابع در پايان مقاله هم بايد بر اساس سبك ونكوور باشه. مثلا در قسمتهايي كه رفرنسها در پرانتز با اعداد نشان داده ميشوند بايد داخل كروشه بيان حتما نه پرانتز در سرتيتر فونت Bnazanin استفاده بشه مثلا ١٦ ولي خود متن اصلي سايزش كمتر از ١٦ BNazani bashe مثلا ١٢
جداول اگر استفاده ميشه عنوانش بالاي اون باشه فونتش از متن كوچكتر و اصطلاحات انگليسي حتما ايتاليك باشه. فقط اينكه مقالات لاتين حتما از سال٢٠١٨ به بعد باشند و اينكه خود مقاله به فارسي باشدانجام تحقیق دانشجویی با استفاده از منابع لاتین و فارسی قابل انجام هست که به دلخواه مشتری با منابع لاتین ثبت شد.

ممنونم.

سفارش انجام تحقیق دانشجویی و مقاله مروری با موضوع Synthetic biology برای رشته زیست شناسی در موسسه آوا بررسی و پس از بررسی به تایید مشتری رسید و ثبت شد. شما نیز می توانید جهت ثبت سفارش تحقیق دانشجویی خود در رشته زیست شناسی و یا سایر رشته ها با کارشناس ما در تماس باشید.سفارش تحقیق دانشجویی خود را در کمترین زمان و بهترین کیفیت به موسسه تحقیقاتی و علمی پژوهشی آوا بسپارید.

کارشناس ما انجام تحقیق دانشجویی شما را به متخصص مربوط به آن موضوع می سپارد تا به بهترین شکل انجام شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *