ثبت سفارش درخواست تحقیق دانشجویی در موسسه تحقیقاتی و علمی پژوهشی آوا

نمونه سفارش ثبت شده تحقیق دانشجویی رشته علوم قرآنی در موسسه آوا :

سلام و وقت بخیر.
بنده تحقیقی در حد پنج صفحه میخواهم که در آن از منابعی که خودم معرفی می کنم استفاده شود و نیازی به استفاده از رفرنس های جدید نمی باشد. منابع در انتهای پیام برای شما فرستاده می شود لطفا بررسی کنید که آیا سفارش این تحقیق دانشجویی برای موسسه شما امکان پذیر می باشد یا خیر؟!
این مقالات و رفرنس های ارسالی همگی به زبان های خارجی هستند و نیازی به استفاده از رفرنس های فارسی نمی باشد.  من تنها مشخصات مقالات رادارم که برای شما ارسال می کنم.عملیات مربوط به پیدا کردن و دانلود این رفرنس ها بر عهده پژوهشگر می باشد. نیاز به پژوهشگری دارم که این مقالات را دانلود کند و (با نرم افزار های ترجمه معتبر مانند گوگل ترنسلیت و یا اگر خودش مسلط به زبان های خارجی بود، ترجمه کند) آنهارا برایم گونه شناسی کند.

مثل مقاله گونه شناسی استشهادیه خطبه فدکیه و یا مقاله گونه شناسی استکبار همچنین اگر پژوهشگری میتواند این کار را برایم انجام دهد معرفی کنید تا منابعی که مدنظرم هست را بارگزاری کنم.بسیار تاکید دارم از منابع لاتینی که معرفی می کنم گونه شناسی انجام شود.

جهت تحویل پروژه حداکثر به مدت 3 روز زمان دارم. پیدا کردن این مقالات دارای هزینه بوده و زمان بر می باشد.

ثبت درخواست سفارش تحقیق دانشجویی رشته علوم قرآنی در موسسه آوا توسط کارشناس ما بررسی و پذیرفته شد و به پژوهشگر اعلام شد.

شما نیز اگر درخواست ثبت سفارش تحقیق دانشجویی در مقاطع دانش آموزی و دانشجویی از قبیل کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را دارید می توانید از طریق صفحه تماس با ما، به صورت مستقیم به کارشناس ما متصل شوید و حتی اگر نیاز به مشاوره در این زمینه دارید موسسه تحقیقاتی و علمی پژوهشی آوا در خدمت شماست تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *