سفارش تحقیق و پروژه دانشجویی رشته بازاریابی

نمونه سفارش تحقیق دانشجویی و پروژه دانشجویی با موضوع بازاریابی در موسسه آوا :

با سلام خدمت شما و همکاران گرامیتان در موسسه تحقیقاتی آوا بنده نیاز به یک تحقیق دانشجویی دارم که دستورالعمل و توضیحات لازم را خدمات شما ارسال می کنم.رشته تحصیلی بنده کارشناسی ارشد بازاریابی می باشد.

توضیحات فارسی حداقل یک صفحه برای هر یک از موارد زیر همراه رفرنس علمی معتبر:

1. تعریف SWOT و کاربرد آن در بازاریابی
2. تعریف ماتریس IEM
3. تعریف استراتژی های کلی هر یک نواحی ماتریس IEM
4. توضیح ماتریس QSPM

لطفا حداکثر زمان جهت تحویل پروژه فوق و هزینه را به بنده ابلاغ بفرمایید.

اگر شما نیز قصد ثبت سفارش یک تحقیق دانشجویی و یا یک پروژه دانشجویی با سطح کیفی خوبی دارید کافیست اینجا کلیک کنید و یا می توانید در صفحه اصلی سایت از قسمت (فرم ثبت سفارش تحقیق دانشجویی) اقدام بفرمایید و درخواست خود را برای کارشناس ما ارسال کنید تا کارشناس ما در اولین فرصت، درخواست شما را مورد بررسی قرار داده و در واتساپ به شما جهت هماهنگی های بیشتر و اعلام هزینه ها و شرایط پیام بدهد.

پس از توافق میان شما و کارشناس ما و پژوهشگر تخصصی رشته شما، سفارش شما تایید و پس از واریز حداقل 60درصد از مبلغ پروژه به حساب مستقیم کارشناس ما(امیر کیوان کرباسی)، عملیات مربوط به سفارش تحقیق دانشجویی و یا سفارش پروژه دانشجویی شما توسط پژوهشگر آغاز خواهد شد.

پس از اتمام کار توسط پژوهشگر، شما 40درصد الباقی هزینه را به حساب مستقیم کارشناس ما واریز کرده و پس از تسویه حساب فایل نهایی خدمت شما ارسال می گردد. لازم به ذکر است تمام پروژه های تحویلی دارای خدمات گارانتی رایگان طبق چارچوب قوانین شرکت می باشد و این تغییرات بدون پرداخت هرگونه هزینه ای می باشد.

در صفحه اصلی سایت شما می توانید از هر طریق که راحت تر هستید(تماس صوتی، واتساپ، اینستاگرام، تلگرام) با کارشناس ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *